Voor iedereen die van creatieve hersenspinsels in een illustratief jasje houdt ...


't Antelierke brengt stuk voor stuk persoonlijke werkjes met een sterke vrouwelijke knipoog en een ontwapenende meisjesachtige glimlach, waarin realiteit over gaat naar dromerige fantasie. Soms heel rauw, maar vaak ook heel speels ... but always with a woman's touch! ;-)

***
't Antelierke is a place where reality takes flight to dreamy fantasy... Where illustrations are tinged with bold feminity and girlish smiles. And where playfulness prevails over searing pain ... but always with a woman's touch! ;-)

donderdag 5 april 2012

't Antelierke is Drawing the Attention (en vice versa)

Terug van weggeweest ... Mijn voormalige blog Drawing the Attention ondergaat een kleine metarmorphose en wordt vanaf nu 't Antelierke.

Het artistieke ei groter is geworden en ik meer tijd probeer vrij te maken om mijn creatieve hersenspinsels om te zetten in illustratieve werkjes. Via andere sociale media (facebook, twitter, ...) beginnen deze stilletjes aan ook hun weg te vinden, maar dan onder de naam "'t Antelierke". Een naamswijziging van deze blog was dan ook een logisch gevolg.

Dus voor wie vertrouwd is met de oude naam ... mijn excuses. Wie weet duikt deze ooit terug op ... maar om voorlopig de nostalgische pijn wat te verzachten, hoop ik hier een (inter)actieve blog te creëren waar jullie feedback zeker meer dan welkom is. Alvast bedankt voor jullie leesgierige ogen en ik zou zo zeggen: typt er maar eens lekker op los en spread the word! x Anneke

http://www.facebook.com/Antelierke

http://twitter.com/Antelierke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten